مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا

ساخت وبلاگ

بیایید رو راست باشیم زمانی کلمه و واژه محتوا را می‌شنوید، مغزتان به چیزی شرکت تولید محتوا جز نوشته و متن و نامه و کتاب و… فکر می کند؟ حقیقتا به نقل از می‌پندارد؟ به سوال‌طومار چطور؟
شاید باورپذیر نباشد اما واقعیت دارااست و محتوا قالب‌ها و فرمت‌های گوناگونی داراست همان گونه که نمونه زدم محتوا ممکن میباشد یک گزارش باشد، ممکن میباشد مسابقه فوتبال باشد، ممکن میباشد موزیکی باشد که در هم اکنون گوش دادن به آن هستیم و از آن هم بالاتر چیزی که به آن می پنداریم خویش یک محتوا میباشد. به همین ادله در‌این نوشته‌ی علمی در تلاشیم تا با به فراگیری طرز ساخت محتوا در هریک از قالب ها و فرمت‌های محتوایی بپردازیم و ترتیب مطالعه به شرح ذیل میباشد:
قالب‌های محتوا
فرمت‌های محتوا
قالب محتوا یعنی چه؟

محتوای شما چه شکلی میباشد؟ مهمترین بخش پیش از ایجاد محتوا تعیین قالب محتوا میباشد، چون بعداز اینکه شما پیامتان را تعیین و قصد به جابجایی آن به استفاده کننده میگیرید بایستی در رابطه روش ساخت محتوا تصمیم بگیرید؟
به صورت کلی می‌‌اقتدار طریق ساخت‌و‌ساز محتوا (یا این که به عبارتی قالب‌های ساخت محتوا ) را به 4 مجموعه مهم تقسیم کرد:
ساخت‌و‌ساز محتوای متنی
ساخت‌و‌ساز محتوای صوتی
ساخت و ساز محتوای ویدئوی
ساخت‌و‌ساز محتوا تصویری

شما برای جابجایی پیامتان می توانید هر کدام از طریق‌های فوق را گزینش فرمائید، ولی فرآورده پیام و ولی استفاده کننده پیام ممکن میباشد تعیین شما‌را زیر تاثیر قرار دهند. مثلا در حالتی که استفاده کننده شما خردسال ها پایین 5 سال میباشند، ساخت محتوای متنی به معنای باخت شما میباشد.
محتوای متنی

محتوای متنیدرتحقیقات جهانی صورت گرفته در حوزه محتوا و ولی پژوهش‌هایی که ما در فرامحتوا اعمال دادیم همواره محتوای متنی توانسته بیشترین متکی بودن استفاده کننده را جلب نماید. و همواره در صورتیکه اعتنا فرمایید خواهید فهمید خویش ما نیز به محتوای متنی بیشترین متکی بودن را داریم، مثلا مقاله‌ها پژوهشی در قالب نوشته منتشر می گردند. یا این که بین دسته‌هایی که هم کتاب و هم فیلم آنها مو جود میباشد، کتابشان بیشتر جنبه یادگیری و فیلم بیشتر جنبه سرگرمی را بخود می گیرد و به صورت کلی نوشته احساس اتکا در ما برمی‌انگیزد. این محتوای متنی خویش در فرمت‌های متفاوتی ساخت و ساز می‌گردد، مثلا آفلاین و آنلاین که در‌پی در نصیب فرمت‌های محتوا به معرفی رایج‌ترین آنها می پردازیم. محتوای متنی کاربردهای متنوعی دارااست، نظیر آگهی، توده‌آوری داده(از روش سوال‌طومار و…) ولی:

مهم‌ترین مقصود ساخت‌و‌ساز محتوا در فضای اینترنت seo یا این که باصرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو برای جذب کاربر بیشتر میباشد.

و ولی نباید دیده بپوشیم که معایب پایین را را هم:

در بخش اعظمی از مواقع اشخاص صبر مطالعه محتوای متنی را ندارند
نسبت به بقیه قالب‌های محتوا نظیر کلیپ و تصویر، مشقت استفاده کننده کمتری دارااست

مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : شرکت تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری contentproductioncompany بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 12:10

در‌این نوشته‌ی‌علمی کلیه چیز در رابطه شرکت تولید محتوا از استراتژی تا نظارت محتوا را یادگرفتن داده ایم و شما‌را با ساخت‌و‌ساز شایسته ترین نوع محتوا آشنا خوا هیم کرد.

راستش را بخواهید خویش اینجانب هم در موضع مولف این متن، مستاصل باقی‌مانده‌ام که چطور از اهمیت و حالت ایجاد محتوا کیفیت عالی در سال 2021 بیان‌کنم.

اهمیتی که روز آپ تو دیت بیشتر می شود. و همینطور در سال میلادی پیش روی به حق تقدم بخش اعظمی از کسب و امور و وبسایت‌های اینترنتی بدل میگردد. میدانید چرا؟

اذن بدهید از پاره ای پیشین‌خیس برایتان بیان کنم، وقتی که دنیای صنعت، قاضی بر عمل‌های بشری بود و همگان ناچار بودند، با دقت به نیازهای صاحبان سرمایه، عمل نمایند، درس بخوانند و معاش نمایند. و به صورت تک تک این قابلیت برایشان آماده نبود تا به طبقه‌ای فراتر و قشری مرفه‌خیس بپیوندند؛ ولی دنیای جدیدی که ما در آن معاش می کنیم، بسیار مختلف‌خیس از آن چیزی میباشد که تصور می کنید.

توکل بر علم، اهمیت به کشف داده ها، فایده‌گیری از آن به طور آپدیت و همینطور در دست داشتن دنیای ارتباطات و خصوصیت‌های بی‌نقطه پایان وب، این قابلیت را به ما داده میباشد تا رویش کنیم و کسب و کارمان را توسعه و گسترش دهیم.

برای این دستور شیوه های اکثری وجود دارااست؛ البته یکی مهم‌ترین یا این که خیر بهتر میباشد بگوییم مهم‌ترین منش توفیق در بیستمین سال قرن ۲۱ میلادی، دقت به طریق برقراری رابطه با مخاطبان میباشد. شما به طبع می دانید مهم ترین طرق برقراری این رابطه در ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب میباشد. آن وقت میباشد که استفاده کننده، صاحبان بیزنس را بهتر می‌شناسد و اتکا بیشتری نسبت به آن‌ها کسب می‌نماید.

چنانچه شما هم می خواهید از مسیر توصیه ایجاد محتوا یا این که توسط کسب مهارت ایفا آن پای در شیوه برقراری رابطه با مخاطبانتان بگذارید، ادامه متن را با تمرکز بیشتری بخوانید چون آن چیزی که قرار میباشد گفته خواهد شد، میتواند تغییرات بخش اعظمی در شیوه نگرشتان ساخت و ساز کند.

البته پیش از هر چیزی به‌این پرسش بایستی جواب دهیم: ساخت‌و‌ساز محتوا چه است؟ ساخت‌و‌ساز محتوا، پروسه ساخت‌و‌ساز ایده‌های موضوعی به حساب می‌آید که برای خریداران شما دیدنی میباشد. میتوانید محتوایی نوشتاری یا این که تصویری پیرامون آن ایده‌ها تولید فرمایید. همینطور از آن داده ها، محتواهایی به طور بلاگ، ویدیو، اینفوگرافیک یا این که بقیه قالب‌ها، ساخت و ساز فرمائید.

مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : شرکت تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری contentproductioncompany بازدید : 166 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 12:02

در دنیای امروز که تکنولوژی با‌گاز در درحال حاضر شرکت تولید محتوا میباشد و دستگاه های تلفن همراه روز آپ تو دیت میان عموم دوست داستنی خیس می شوند، پباده سازی نرم افزار، در کنار ساخت وب سایت بسیار اهمیت پیدا نموده است.
پباده سازی نرم افزار تلفن همراه در واقع پروسه ساخت و پباده سازی اپ های گوشی است که قابل انجام بر روی پلت فرم های گوناگون گوشی باشند. مراد از پلت فرم تلفن همراه، سیستم ادله تلفن همراه می باشد مثلا سیستم دلیل گوشی اپل IOS است و پلت فرم تلفن همراه گوگل، اندروید میباشد. هر پلت فرم ضوابط و نیازمندی های خاص خودش را برای ساخت و ساز نرم افزار بر روی آن داراست از جملهً نرم افزار های تلفن همراه در IOS از گویش C به کارگیری میکند در حالی که در نرم افزار های اندروید از جاوا استعمال می شود.
دقت بدین تفاوت ها در میان پلت فرم های متعدد تلفن همراه خیلی اساسی میباشد چون این قابلیت و امکان نیست که یک نرم افزار گوشی پباده سازی کرده و آن را به آحاد پلت فرم های تلفن همراه تطابق دهید بلکه برای هریک می بایست جدا پباده سازی گردد.پباده سازی نرم افزار گوشی
گونه های نرم افزار های گوشی
نرم افزار ها بیشتر مشابه قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری میباشند چون در پباده سازی آنان از اشکال متفاوت گویش های نرم افزار نویسی و کادر ورک ها مصرف شده میباشد. نرم افزار ها کلاً می‌توانند به اشکال پایین تقسیم شوند:
• نرم افزار های محلی(Native): این نوع نرم افزار ها برای یک پلت فرم خاص (IOS یا این که اندروید) با به کارگیری از ابزارهای گسترش برنامه و گویش های اپ نویسی مقبول هر کدام از پلت فرم ها پباده سازی می‌شوند. همان گونه که گفتیم IOS از Xcode و Objective-C و اندروید از جاوا و Eclipse به کار گیری میکند.
• نرم افزار های HTML5 : این نوع نرم افزار ها بر شالوده تکنولوژی های شناخته گردیده اینترنت به عنوان مثال HYML5، جاوا اسکریپت و CSS هستند و در شکل تولید تغییرات کوچک قابل جابجایی به پلت فرم های دیگر می‌باشند.
• نرم افزار های ترکیبی(Hybrid): این نوع نرم افزار ها به شرایط یک کانتینر محلی می‌باشند که قابلیت و امکان افزودن نرم افزار HTML5 به آنها وجود دارااست یعنی در واقع ترکیبی از دو سبک بالاست.
• نرم افزار های PWA(تازه): نوع تازه از نرم افزار ها میباشد که ایرادات مو جود در بقیه نوع نرم افزار ها رو برطرف نموده است. جهت داده ها بیشتر و مقایسه این نوع نرم افزار به شیت نرم افزار گوشی PWA مراجعه‌کنید.
برای اینکه تشخیص دهید چه نوع اپلیکیشنی برای شما مطلوب میباشد در آغاز غرض کلی خویش را مشخص و معلوم نمایید. آیا می خواهید یک بازی صحیح فرمایید یا این که نرم افزار آموزشی یا این که یک ابزار؟ پس از معلوم شدن هدفتان هم اکنون می‌توانید شایسته ترین نوع نرم افزار را برای خودتان تعیین نمایید.
وقتی که درباره ی چرا و چگونگی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای خویش می‌پندارید بایستی درباره‌ی پروسه و طریق پباده سازی آن هم تصور کنید. مراحلی که بایستی در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه دنبال فرمائید عبارتند از:
• تمجید توفیق: آیا توفیق اپلیکیشن در معنای تعداد مشخص و معلوم دانلود میباشد یا این که ترازو پول پرداختی یا این که تعداد یوزرها فعال. عملکرد فرمایید تعریف و تمجید واقع گرایانه ای دراین مورد داشته باشید.
• میزان دارایی شما چقدر میباشد؟ معدل هزینه پباده سازی نرم افزار بسته به نوع و کارآیی آن می‌تواند بسیار متعدد باشد پس قطعاً دارایی خویش را ظریف معلوم نمائید.
• اپلیکیشن در چه پلت فرم هایی عرضه گردد؟ عملکرد نمائید بازار مقصود خویش را معین فرمایید و مشاهده کنید که کدام پلت فرم زمان و وضعیت های بیشتری را برای شما آماده میکند.
• خصوصیت های نرم افزار چه چیزی است؟ نرم افزار ها وبسایت نیستند، پس نرم افزار شما بایستی خصوصیت های خوب و اختصاصی به شخصی داشته باشد تا یوزرها تشویق به به کارگیری از آن شوند و همینطور می بایست واسط کاربری آن هم خوب باشد.
• پس از نشر آن چه کاری خواهید کرد؟ قطعاً طرح ریزی قابل قبولی برای بازاریابی و تبلیغ نرم افزار های خویش داشته باشید.

مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : شرکت تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری contentproductioncompany بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 12:20

در طی پباده سازی قابل انعطاف افزارهای موبایلی شرکت تولید محتوا اعتنا فرمایید که نرم‌افزار متبوع از کمترین ترازو ابهام برخوردار باشد و یوزرها بتوانند فقط با به کار گیری از کلید های میانبر به مقصود خویش دست پیدا نمایند. یک کدام از دیگر از خصوصیت هایی که یک اپ موبایلی استاندارد بایستی از آن برخوردار باشد، این میباشد که نرم افزار متبوع منعطف باشد و یوزرها به راحتی بتوانند ایرادات خویش را تصحیح نمایند.

پباده سازی نرم افزار گوشی پباده سازی نرم افزار گوشی در واقع پروسه پباده سازی و ساخت نرم‌افزار‌های تلفن همراه میباشد که قابل انجام بر روی پلت‌فرم‌های گوناگون تلفن همراه باشند. مراد از پلت‌فرم تلفن همراه، سیستم دلیل گوشی میباشد. به عنوان مثال سیستم برهان تلفن همراه اپل IOS و پلت‌فرم گوشی گوگل، اندروید میباشد. هر پلت‌فرم ضوابط و نیازمندی‌های خاص خودش را برای ساخت نرم افزار داراست. نرم افزار‌های تلفن همراه در IOS با گویش SWIFT (سویفت) پیاده سازی می شوند، در حالی‌ که در نرم افزار‌های اندروید از جاوا به کارگیری می‌شود.

کمپانی چهره بوک در نرم افزار گرانقدر خویش (اینستاگرام) برای پرهیز از ایرادات متعددی که در مبحث پباده سازی مستقل نرم افزار های تلفن همراه در ذیل دسته های خویش داشت مبادرت به ساخت و ساز یک بستر مشترک نرم افزار نویسی نمود که در آن یک اپلیکیشن مشترک ساخت و ساز میگردد و به هر دو لهجه جاوا و سویفت کانورت می‌گردد. در‌این بستر که با به کار گیری از تکنولوژی React Native پباده سازی شوید بستر پباده سازی در نرم افزار مشترک است و یوزرها در هر دو پباده سازی نرم افزار گوشی پلت فرم نتیجه ها مشابهی را اخذ می نمایند.
پباده سازی و ایجاد کرد گونه های نرم افزار تلفن همراه

خصوصیت هایی که یک نرم افزار خوب
• دارنده ورژن اندروید و IOS باشد
• سرعت بالا
• امنیت
• به‌ روزرسانی هدفمند و منظم
• بررسی و ارزیابی رقبا
• ساخت میل در کاربر برای اشتراک‌گذاری
نکاتی برای پباده سازی نرم افزار

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه می‌توانید با قرائت مفاد ذیل از نکات مفیدی که برای پباده سازی نرم افزار های بهتر وجود داراست باخبر گردید.

1- نرم افزار خویش را برای همه پلت فرم ها توسعه و گسترش دهید
یکی‌از نکات بسیار مهمی که در پباده سازی نرم افزار گوشی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که نرم افزار شما بایستی کارکشته باشد که بر روی تعداد بسیار متعددی از دستگاه‌ ها به اجرا در آید و مشکلی در هنگام جاری ساختن نداشته باشد، اساسی وجود ندارد اپلیکیشنی که شما پباده سازی نموده اید، چقدر کاربردی و دوست داستنی باشد، درصورتی که نرم افزار شما این امکان را نداشته باشد که بر روی دستگاه های متعدد ایفا گردد نمی ‌قدرت آن را یک نرم افزار پیروز دانست. از طرفی در صورتیکه بتوانید نرم افزار پباده سازی نمایید که بر روی پلتفرم ios هم قابل انجام باشد می‌توانید به ترازو بسیار متعددی شاهد پرورش نرم افزار خویش باشید به دلیل آنکه امروزه پباده سازی نرم افزار گوشی همان گونه که تلفن همراه های اندروید در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشند موبایل های آیفون نیز به به عبارتی واحد سنجش گسترش پیدا کرده اند.

مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : شرکت تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری contentproductioncompany بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 12:20

سازنده محتوا که می باشد؟ این ایام که همگی جا و برای هر کسب و کاری، شرکت تولید محتوا اهمیت بسزایی را پیدا نموده است. البته چه کسی باید ساخت و ساز محتوا را ایفا دهد..

آفریننده محتوا چه کسی است؟ این روز ها که کلیه جا و برای هر کسب و کاری، ساخت محتوا اهمیت بسزایی را پیدا نموده است. ولی به حقیقت چه کسی باید ایجاد محتوا را اجرا دهد و یا این که به لهجه بی آلایش خیس، سازنده محتوا که می باشد؟ و بایستی دارنده چه خصوصیت هایی باشد. در حالتی که شما هم این روز ها واژه و کلمه ساخت‌و‌ساز محتوا زیاد به گوشتان میخورد و کنجکاو می‌باشید که درباره با آفریننده محتوا و ساخت محتوا داده ها بیشتری کسب نمایید، تا انتهای این نوشته‌علمی یار ما باشید.
ساخت و ساز محتوا چه می‌باشد؟

ساخت و ساز محتوا چه می باشد؟ هر چه جلوتر می‌رویم، اهمیت ایجاد محتوا بیشتر نمایان میگردد. این روز ها کلیه کسب و کارهایی که در دنیای مجازی و وب عمل دارا‌هستند، یکی گرفتاری های آن ها ساخت محتوا برای تجارت و وب سایت است.

به گونه ای که‌این ایام گفته میگردد که ساخت‌و‌ساز محتوا به خودی خویش قادر است یک شغل و حرفه پولساز باشد، به نحوی که تعداد متعددی از اشخاص در پی این می باشند که تولیدکننده محتوا شوند.

در صدر ایجاد محتوا برای وبسایت ها است. ولی امروزه با کلیه گیر شدن اشکال شبکه های مردمی، ساخت و ساز محتوا به صورت تخصصی برای این شبکه‌های‌عمومی نظیر اینستاگرام شکل می‌گیرد و ولی همچنان ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت یکی‌از مهم‌ترین رکن های هر بیزنس اینترنتی و هر فردی که در دنیای مجازی فعالیت دارد، میباشد.

ولی درین نوشته‌ی علمی ما قصد داریم به طور کامل تخصصی درباره با ایجاد محتوا و سازنده محتوا سخن کنیم. هر فردی با کوچکترین بضاعت و توان میتواند استارت به ساخت و ساز محتوا نماید. ساخت‌و‌ساز محتوا گونه های مختلفی دارااست. از اشکال آن می شود به ایجاد محتوا متنی، صوتی، تصویری، عکس و ... اشاره نمود.
خالق محتوا

با دقت به اینکه در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، اشکال متعدد ایجاد محتوا وجود داراست. به این ترتیب، برای هر نوع محتوایی، مستلزم فردی با توان ها ومهارت های آن فرد در آن مسئله میباشد. به‌دنبال درباره با یکسری نوع از گونه های ساخت محتوا کلام خوا‌هیم کرد و خوا‌هیم اظهار‌کرد که هر خالق محتوا در هر مسئله مستلزم چه تخصص ها و خصوصیت هایی است.

مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع تخصصی معرفی شرکت تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : شرکت تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری contentproductioncompany بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 13:01